Τη διπλωματική λύση στην κλιμακούμενη ουκρανική κρίση, θέτει ως στόχο η τετραμερής σύνοδος κορυφής που σχεδιάζεται για την Τετάρτη στο Μινσκ της Λευκορωσίας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της γερμανικής καγκελαρίας, στη σχεδιαζόμενη σύνοδο αναμένεται να συμμετάσχουν η καγκελάριος της Γερμανίας Άνγκελα Μέρκελ, ο πρόεδρος της Γαλλίας, Φρανσουά Ολάντ, ο πρόεδρος της Ουκρανίας Πέτρο Ποροσένκο και ο πρόεδρος της Ρωσίας, Βλαντιμίρ Πούτιν.
Περισσότερα στο http://www.kontranews.gr/kosmos/item/40683-synodos-minsk

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.