Εκτός νόμου ακροαριστερή τουρκική οργάνωση ανακάλεσε την ανάληψη ευθύνης για την επίθεση βομβίστριας - καμικάζι σε αστυνομικό τμήμα...
στο κέντρο της Κωνσταντινούπολης, στην οποία είχε προβεί νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα.
Η επίθεση διαπράχθηκε στη συνοικία Σουλταναχμέτ την περασμένη Τρίτη, όταν η γυναίκα μπήκε σε τμήμα της τουριστικής αστυνομίας, δηλώνοντας στα αγγλικά ότι είχε χάσει το πορτοφόλι της, πριν πυροδοτήσει τα εκρηκτικά με τα οποία είχε ζωστεί, σκοτώνοντας έναν αστυνομικό και τραυματίζοντας έναν ακόμη.
Μερικές ώρες αργότερα, την ευθύνη ανέλαβε - με ανακοίνωση η οποία αναρτήθηκε στον ιστότοπο της - η οργάνωση Επαναστατικό Λαϊκό Απελευθερωτικό Κόμμα - Μέτωπο (DHKP-C).
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/01/blog-post_8935.html
Φωτό από: tro-ma-ktiko
στο κέντρο της Κωνσταντινούπολης, στην οποία είχε προβεί νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα.
Η επίθεση διαπράχθηκε στη συνοικία Σουλταναχμέτ την περασμένη Τρίτη, όταν η γυναίκα μπήκε σε τμήμα της τουριστικής αστυνομίας, δηλώνοντας στα αγγλικά ότι είχε χάσει το πορτοφόλι της, πριν πυροδοτήσει τα εκρηκτικά με τα οποία είχε ζωστεί, σκοτώνοντας έναν αστυνομικό και τραυματίζοντας έναν ακόμη.
Μερικές ώρες αργότερα, την ευθύνη ανέλαβε - με ανακοίνωση η οποία αναρτήθηκε στον ιστότοπο της - η οργάνωση Επαναστατικό Λαϊκό Απελευθερωτικό Κόμμα - Μέτωπο (DHKP-C).
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/01/blog-post_8935.html
Φωτό από: tro-ma-ktiko

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.