Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Αστέρας Τρίπολης- ΠΑΟΚ 3-0 (τελικό)

Με τρία γκολ στο 1o ημίχρονο και σόου των Μάσα–Γιαννιώτα, ο Αστέρας νίκησε 3-0 τον ΠΑΟΚ που δεν... εμφανίστηκε στο γήπεδο και έκανε τραγικά λάθη. «Βράζουν» με την διαιτησία στον Δικέφαλο.




Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/268604/katarreysi-stin-tripoli

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.