«Η δήλωση του Σταύρου Δήμα για τη Χρυσή Αυγή, απλή και αυτονόητη, τον τιμά και υπογραμμίζει το ήθος της Δημοκρατίας».
Αυτό δήλωσε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις δημοσιογράφων.
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.