Κουίκ: Η ηττοπάθεια της κυβέρνησης είναι απίστευτη
Δυσαρμονία στο εσωτερικό της κυβέρνησης, και επί της ουσίας «γκρέμισμα» της συνεργασίας ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, «και κυρίως από τα προβλήματα τα εσωτερικά τα οποία έχει το ΠΑΣΟΚ», ακόμα και προσδιορισμού πολιτικών της, διαπίστωσε ο εκπρόσωπος των Ανεξάρτητων Ελλήνων Τέρενς Κουίκ, μιλώντας στην εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega».
Εξέφρασε, επίσης την έκπληξή του από το μέγεθος της «ηττοπάθειας της ΝΔ, αντί να χαίρεται που θα πάμε για εκλογές, για να τελειώνει μια και καλή με τον ΣΥΡΙΖΑ» και εξέφρασε τη βεβαιότητά του ότι στις 29 Δεκεμβρίου «θα αναστηθεί η Ελλάδα».
«Με το “success story”, το πρωτογενές πλεόνασμα, την ανάπτυξη, να βγει στον κόσμο και να πει “εδώ πέρα είμαστε εμείς, θα κερδίσουμε της εκλογές, θα πάρουμε και τα 50 bonus (έδρες), θα καθαρίσουμε μια και καλή με τον κακό τον ΣΥΡΙΖΑ”. Η ηττοπάθειά της είναι απίστευτη» ανέφερε ο κ. Κουίκ.
Εξέφρασε, επίσης την έκπληξή του από το μέγεθος της «ηττοπάθειας της ΝΔ, αντί να χαίρεται που θα πάμε για εκλογές, για να τελειώνει μια και καλή με τον ΣΥΡΙΖΑ» και εξέφρασε τη βεβαιότητά του ότι στις 29 Δεκεμβρίου «θα αναστηθεί η Ελλάδα».
«Με το “success story”, το πρωτογενές πλεόνασμα, την ανάπτυξη, να βγει στον κόσμο και να πει “εδώ πέρα είμαστε εμείς, θα κερδίσουμε της εκλογές, θα πάρουμε και τα 50 bonus (έδρες), θα καθαρίσουμε μια και καλή με τον κακό τον ΣΥΡΙΖΑ”. Η ηττοπάθειά της είναι απίστευτη» ανέφερε ο κ. Κουίκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.