«Αν ο ΣΥΡΙΖΑ ήθελε να κυβερνήσει θα ψήφισε και με τα δύο χέρια»
Ύστατη έκκληση στους βουλευτές να ψηφίσουν για Πρόεδρο της Δημοκρατίας έκανε ο Αντώνης Σαμαράς, μιλώντας στη ΝΕΡΙΤ, καθώς όπως επισήμανες αρκετές φορές «ο κόσμος δεν θέλει πρόωρες εκλογές, θέλει να βγει πρόεδρος από αυτή τη Βουλή».
«Κάνω τα πάντα για να βγει Πρόεδρος και να αποφευχθούν οι πρόωρες εκλογές. Γιατί αυτό επιβάλλει το εθνικό συμφέρον και αυτό είναι το δικό μου χρέος. Φτύσαμε αίμα τα τελευταία χρόνια για να κρατήσουμε την Ελλάδα όρθια. Δεν μπορούμε να μπούμε σε περίοδο πολιτικής αβεβαιότητας. Δεν το αντέχει η χώρα, δεν το προβλέπει το Σύνταγμα», σημείωσε ο πρωθυπουργός.
«Κάνω τα πάντα για να βγει Πρόεδρος και να αποφευχθούν οι πρόωρες εκλογές. Γιατί αυτό επιβάλλει το εθνικό συμφέρον και αυτό είναι το δικό μου χρέος. Φτύσαμε αίμα τα τελευταία χρόνια για να κρατήσουμε την Ελλάδα όρθια. Δεν μπορούμε να μπούμε σε περίοδο πολιτικής αβεβαιότητας. Δεν το αντέχει η χώρα, δεν το προβλέπει το Σύνταγμα», σημείωσε ο πρωθυπουργός.
Περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/771974/samaras-kano-ta-pada-gia-na-vgei-proedros-/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.