Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

Ντέρμπι Α1 μπάσκετ: Νίκη Ολυμπιακού με Σπανούλη πρωταγωνιστή!

Στο... κλίμα των ημερών ήταν το ντέρμπι, με τον Ολυμπιακό να νικάει στο ΣΕΦ τον Παναθηναϊκό 81 -75 και τον Σπανούλη να έχει 20 πόντους! Σε κακό βράδυ ο Διαμαντίδης, εξαιρετικοί οι Ντάρντεν και Λοτζέσκι για τους νικητές.



Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/266625/o-erythroleykos-agios-basilis

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.