Στο... κλίμα των ημερών ήταν το ντέρμπι, με τον Ολυμπιακό να νικάει στο ΣΕΦ τον Παναθηναϊκό 81 -75 και τον Σπανούλη να έχει 20 πόντους! Σε κακό βράδυ ο Διαμαντίδης, εξαιρετικοί οι Ντάρντεν και Λοτζέσκι για τους νικητές.
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/266625/o-erythroleykos-agios-basilis
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/266625/o-erythroleykos-agios-basilis

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.