«Η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΚΚΕ καταδικάζει την προκλητική συμπεριφορά του υφυπουργού Παιδείας Γ. Στύλιου, ο οποίος από το βήμα της Βουλής απαντώντας σε Επίκαιρη Ερώτηση της Λιάνας Κανέλλη για τον υποσιτισμό των παιδιών, ζητώντας δωρεάν γεύματα στα σχολεία, κατέφυγε σε -πρωτοφανή για τα αστικά κοινοβουλευτικά ήθη- κακοήθη φραστική επίθεση στη βουλευτή του ΚΚΕ».
Αυτό τονίζει σε ανακοίνωσή της η ΚΟ του ΚΚΕ.
«Η απαράδεκτη αυτή στάση, που επιβραβεύει τις αθλιότητες της Χρυσής Αυγής, αφήνει έκθετη την κυβέρνηση, η οποία έχει ευθύνη να τοποθετηθεί δημόσια», επισημαίνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.