Τον Δημήτρη Μακαλιά φιλοξένησε, το πρωί της Πέμπτης, ο Μάρκος Σεφερλής στην πρωινή του εκπομπή στο Mega.
«Κάνουμε πολλά πράγματα μαζί με επιτυχία... Το λέω και αυτό... Τι να κάνουμε...» επισήμανε με νόημα ο αγαπημένος κωμικός ηθοποιός.
Ο λόγος; Δείτε το απόσπασμα από το «Mega με μία»!
Δείτε το σχετικό απόσπασμα στο http://www.entertv.gr/article/356610/markos-seferlis-kanoyme-polla-pragmata-me-epityhia-leo-kai-ayto-ti-na-kanoyme-video

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.