Το Waw an Namus είναι ένα ανενεργό ηφαίστειο βαθιά στην έρημο Σαχάρα στη Νότια Λιβύη και είναι ένα από τα πιο μαγευτικά και απομονωμένα μέρη της γης... Αυτό που κάνει το Waw an Namus τόσο ξεχωριστό είναι οι τρεις λίμνες με αλμυρό νερό που δημιουργούν μια όαση στον κρατήρα του, που έχει 4 χιλιόμετρα διάμετρο, καθώς και τα 20 χιλιόμετρα κατάμαυρης στάχτης γύρω από το ηφαίστειο και την όασή του, που κάνουν το τοπίο ένα από τα πιο όμορφα και γεμάτα αντιθέσεις μέρη του κόσμου.
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/11/photos_135.html
Το όνομα Waw an Namus σημαίνει “Όαση των Κουνουπιών” και οφείλεται στο γεγονός ότι οι λίμνες είναι γεμάτες κουνούπια.
Το ηφαίστειο και η στάχτη του, όπως φαίνονται από το διάστημα. Η φωτογραφία τραβήχτηκε από τον αστροναύτη Αντρέ Κουίπερς από τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/11/photos_135.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.