Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Εξιτήριο πήρε από νοσοκομείο της Κωνσταντινούπολης ο Ανδ. Λοβέρδος

Εξιτήριο πήρε, μετά από σύντομη νοσηλεία σε νοσοκομείο της Κωνσταντινούπολης, ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος.

Ο υπουργός Παιδείας εισήχθη το πρωί του Σαββάτου στο νοσοκομείο με από οξείς πόνους στη μέση και την πλάτη.

Μετά από εξετάσεις διαπιστώθηκε πως οι πόνοι οφείλονταν σε πέτρα, ωστόσο κρίθηκε ότι η κατάστασή του δεν εμπνέει ανησυχία και πήρε εξιτήριο.


Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/87891/Eksitirio-pire-apo-nosokomeio-tis-Konstantinoupolis-o-And-Loberdos

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.