Με ένα ιδιαίτερα αιχμηρό σχόλιο, συνοδευόμενο από σχετική φωτογραφία, που ανήρτησε στην προσωπική του σελίδα στο Facebook απάντησε ο Αλέξης Τσίπρας στην απόφαση να μην μεταδοθεί από την ΝΕΡΙΤ η συνέντευξη Τύπου που θα δώσει στη ΔΕΘ.
«Το Μαξίμου διατάσσει, για πρώτη φορά στα μεταπολιτευτικά χρόνια, να μην μεταδοθεί ομιλία αρχηγού αξιωματικής αντιπολίτευσης στη ΔΕΘ» τονίζει ο κ. Τσίπρας.
Ο ίδιος συνέχισε επισημαίνοντας «Η ωμή κυβερνητική παρέμβαση στη διορισμένη διοίκηση της ΝΕΡΙΤ, προσθέτει νέες σελίδες λογοκρισίας στη μαύρη βίβλο της ενημέρωσης. Καθιστώντας παράλληλα φανερό ότι η κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου έχει χάσει τον έλεγχο και βρίσκεται υπό καθεστώς πανικού».
Δείτε τη σχετική φωτό στο http://www.crashonline.gr/η-φωτογραφία-που-ανέβασε-ο-τσίπρας-στο-f/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.