Η Καταλονία φαίνεται ότι είναι η πρώτη περιοχή στην Ευρώπη για την οποία οι Σκωτσέζοι - άθελά τους - «ρίχνουν λάδι στη φωτιά» με την απόφασή τους ...
να πραγματοποιήσουν δημοψήφισμα στις 18 Σεπτεμβρίου για την απόσχισή τους από το Ηνωμένο Βασίλειο.
Οι Καταλανοί, βέβαια, εδώ και καιρό ζητούν κάτι ανάλογο από την ισπανική κυβέρνηση, η οποία - σε αντίθεση με την βρετανική - βάζει βέτο επικαλούμενη το Σύνταγμα της χώρας. Αυτό ωστόσο δεν πτόησε τους Καταλανούς για τρίτη - και μαζικότερη - φορά να προχωρήσουν σε μεγάλη διαδήλωση στους δρόμους της Βαρκελώνης διεκδικώντας το δικαίωμα να ψηφίσει για την ανεξαρτητοποίηση της Καταλονίας από την Ισπανία.
Συνολικά 1,8 εκατομμύρια άνθρωποι κρατώντας τις χρυσοκόκκινες σημαίες της Καταλονίας και φορώντας κιτρινοκόκκινα μπλουζάκια με το σύνθημα "Ara es l' hora" ("Έφτασε η ώρα" στα καταλανικά), βγήκαν στους δρόμους με 500.000 εξ αυτών να σχηματίζουν με τα σώματά τους ένα γιγαντιαίο V - για να συμβολίσουν τις λέξεις "Ψηφίζω" και "Νίκη" - στις δύο κεντρικές λεωφόρους της Βαρκελώνης.
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2014/09/blog-post_168.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.