Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Επιστολή «συγγνώμης» από τον Νικολόπουλο στον πρωθυπουργό του Λουξεμβούργου


Μετά τη θύελλα που προκάλεσαν οι αναφορές του στο Twitter εις βάρος του πρωθυπουργού του Λουξεμβούργου, Ξαβιέ Μπέτελ, σχετικά με την προσωπική του ζωή, ο βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος τον προσκάλεσε με επιστολή σε εκδήλωση του κόμματός του με θέμα τον ρατσισμό.
 
Ο κ.Νικολόπουλος απέστειλε επιστολή στον κ.Μπετέλ την οποία παρέδωσε συνεργάτης του στην πρεσβεία του Λουξεμβούργου την Δευτέρα το βράδυ, μεταφρασμένη στα αγγλικά, και στην οποία μεταξύ άλλων, απολογείται για τους βαρείς χαρακτηρισμούς, ενώ επισημαίνει ότι δεν είναι ακραίος, αλλά εκφράζει εδώ και 25 χρόνια απόψεις, που εδράζονται στο τρίπτυχο «Πατρίδα-Θρησκεία-Οικογένεια».





Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/82552/Epistoli-suggnomis-apo-ton-Nikolopoulo-ston-prothupourgo-tou-Louksembourgou

Φωτό από: topontiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.