Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Κάμερον: Αν το Ηνωμένο Βασίλειο διαλυθεί, διαλύεται για πάντα


«Μην κάνετε άλμα στο άγνωστο ψηφίζοντας “ναι” στο δημοψήφισμα της ερχόμενης εβδομάδας για την ανεξαρτησία της Σκωτίας», είπε... στους ψηφοφόρους ο Πρωθυπουργός της Βρετανίας Ντέιβιντ Κάμερον.

«Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι μια χώρα πολύτιμη και ιδιαίτερη. Αυτό είναι που διακυβεύεται. Συνεπώς ας μην αφήσουμε καμιά αμφιβολία στους Σκοτσέζους: θέλουμε απελπισμένα να μείνετε, δεν θέλουμε να διαλυθεί αυτή η οικογένεια εθνών», έγραψε ο Κάμερον στην Daily Mail.





Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/09/blog-post_5069.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.