Στο πασίγνωστο θέρετρο της βόρειας Ιταλίας Κόμο μεταβαίνει σήμερα ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας για να συμμετάσχει σε διεθνές συνέδριο που διοργανώνει το ίδρυμα «Ambrosetti-The European House» στο ξενοδοχείο «Villa d' Este».
Ο κ. Τσίπρας θα απουσιάσει για χάρη αυτού του συνεδρίου από τις κινητοποιήσεις των συνδικάτων στη ΔΕΘ, αλλά θα έχει την ευκαιρία να βρεθεί με ισχυρές πολιτικές και όχι μόνο, προσωπικότητες της Ευρώπης, οικοδομώντας το ηγετικό του προφίλ, ενισχύοντας τον ευρωπαϊκό του προσανατολισμό και ανιχνεύοντας πιθανές συμμαχίες κατά της πολιτικής της Άνγκελας Μέρκελ, η οποία δέχεται από πολλές πλευρές κριτική για τη συνταγή της λιτότητας που επιβάλλει στην Ευρώπη.
Ο κ. Τσίπρας θα μιλήσει στο πάνελ με θέμα τους «Συσχετισμούς Δυνάμεων στη Νέα Ευρώπη», όπου θα μετάσχει και ο πρώην πρωθυπουργό της Ιταλίας Μάριο Μόντι.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/24393-se-diethnes-synedrio-sto-komo-o-aleksis-tsipras

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.