Σε έκτακτες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα μετατρέψουν σε άβατο το κέντρο της Θεσσαλονίκης θα προχωρήσει λόγω ΔΕΘ η τροχαία της πόλης...
Η εφαρμογή τους θα ξεκινήσει από τις 6 τα ξημερώματα της Παρασκευής και θα ολοκληρωθεί στις 3 μετά το μεσημέρι της Κυριακής και θα μεταβάλλονται ανάλογα με το αν πρόκειται για τα εγκαίνια ή για τις πορείες διαμαρτυρίας.
Αναλυτικά;
Από την Παρασκευή στις 6 το πρωί, μέχρι και στις 3 το απόγευμα της Κυριακής δεν θα επιτρέπεται η στάση-στάθμευση όλων των οχημάτων, στις παρακάτω οδούς του κέντρου της πόλης:
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2014/09/blog-post_850.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.