Η Μαρία Σαράφογλου κερδίζει τις τελευταίες μέρες τις εντυπώσεις, με την παρουσία της σε πρώτο ρόλο στο...κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega, με φόντο τις ζυμώσεις για τη διαδοχή της Όλγας Τρέμη.
Η νεαρή παρουσιάστρια με τη σημαντική ήδη διαδρομή στην ελληνική τηλεόραση, τόσο στον χώρο του ρεπορτάζ των διεθνών, όσο και στην παρουσίαση εκπομπής στην πρωινή ζώνη της ΝΕΤ, και μάλιστα στον δύσκολο τότε ρόλο της διαδόχου της Πόπης Τσαπανίδου, εκτιμάται ότι είναι το φαβορί για να αναλάβει τα ηνία του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Mega, σε μια τηλεοπτική χρονιά που αναμένεται εξαιρετικά απαιτητική.
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/08/mega_41.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.