Την προκήρυξη απεργίας - αποχής κατά της αξιολόγησης αποφάσισε η ΑΔΕΔΥ ξεκινώντας από τις 30 Αυγούστου και έως την ικανοποίηση των αιτημάτων της, ...
σε διαφορετική περίπτωση η κινητοποίηση θα διαρκέσει ως την 1η Νοεμβρίου οπότε λήγει η διαδικασία.
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2014/08/30_23.html
σε διαφορετική περίπτωση η κινητοποίηση θα διαρκέσει ως την 1η Νοεμβρίου οπότε λήγει η διαδικασία.
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2014/08/30_23.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.