Η Ελένη Ράντου μίλησε στο TV Έθνος.
Πώς αισθάνεστε που το «Κωνσταντίνου και Ελένης» προβάλλεται ακόμη και κάνει ψηλά νούμερα τηλεθέασης;
Συμβαίνει πολλά χρόνια τώρα. Δεν μπορώ να δω το γεγονός με απόσταση. Στη αρχή με κολάκευε. Τώρα είναι ένα κομμάτι της καθημερινότητάς μου. Το «Κωνσταντίνου και Ελένης» είναι ο εθνικός μας πασατέμπος!

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.