Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

'Αγριο έγκλημα στη Μεσσηνιακή Μάνη

ΜΕ ΠΥΡΟΒΟΛΑ ΟΠΛΑ ΓΑΖΩΣΑΝ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΝΕΑΡΟΥΣ!
Ενα ακόμη αποτρόπαιο έγκλημα συγκλονίζει το Πανελλήνιο. Οι δύο νεαροί που αγνοούνταν στη Μάνη εντοπίστηκαν νεκροί αργά χθες το βράδυ. Κάποιοι τους... 
δολοφόνησαν και τους πέταξαν σε γκρεμό, στην περιοχή μεταξύ Καλαμάτας και Καρδαμύλης! Οι πρώτες πληροφορίες έκαναν λόγο για άγριο ξυλοδαρμό τους ωστόσο νεότερα στοιχεία και πληροφορίες από τοπικά μέσα κάνουν λόγο για άγρια δολοφονία με όπλα.
Οπως λέγεται, οι άνδρες της ΕΜΑΚ που κατέβηκαν στη δύσβατο μέρος όπου είχαν εντοπιστεί τα δύο κορμιά βρέθηκαν μπροστά σε ένα αποτρόπαιο θέαμα.




Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2014/08/blog-post_630.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.