«Πρέπει να υψώσουμε τον τόνο. Η Γερμανία έχει πιαστεί στην παγίδα της πολιτικής της λιτότητας που επέβαλε σε όλη την Ευρώπη», δηλώνει ο σοσιαλιστής υπουργός Οικονομίας της Γαλλίας Αρνό Μοντεμπούρ σε συνέντευξή του που δημοσιεύεται το Σάββατο από την εφημερίδα Le Monde.
«Όταν λέω η Γερμανία, ομιλώ για τη γερμανική Δεξιά που υποστηρίζει την Άγκελα Μέρκελ. Η Γαλλία δεν έχει την τάση να ευθυγραμμίζεται με τα ιδεολογικά αξιώματα της γερμανικής Δεξιάς», υποστηρίζει ο κ. Μοντεμπούρ.
Ο κ. Μοντεμπούρ επικρίνει επίσης τη Γερμανία, χωρίς να την κατονομάζει, για το ρόλο της στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) όσον αφορά την υιοθέτηση της νομισματικής πολιτικής στην Ευρωζώνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.