Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

Με το δεξί στη πρεμιέρα του νέου πρωταθλήματος ο Ολυμπιακός


Ο Ολυμπιακός παίζοντας εντυπωσιακό ποδόσφαιρο στο πρώτο ημίχρονο προηγήθηκε της Νίκης Βόλου με 3-0 στο 32' με Κασάμι, Διαμαντάκο και Αφελάι. Πολύ θετική εμφάνιση από Ντοσεβί και Μαζουάκου.Ντεμπούτο ο Μπενίτες, ο οποίος αγωνίστηκε για 20 λεπτά.





Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.redder.gr/podosfairo/21362/ypothesi-enos-imixronou
Φωτό από: redder.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.