Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Συλλαλητήριο στη ΔΕΘ προγραμματίζει η ΓΣΕΕ



Σειρά παρεμβάσεων από την Ομοσπονδία

Σειρά παρεμβάσεων στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης προγραμματίζει η ΓΣΕΕ.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα της Συνομοσπονδίας, την Τρίτη 2/9/2014 στις 11.00 θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη και συνέντευξη Τύπου στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης όλων των Εργατικών Κέντρων Μακεδονίας- Θράκης.

Την Πέμπτη 4/9/2014 στις 12.00 το μεσημέρι θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη συνδικαλιστικών στελεχών και συνέντευξη Τύπου στο ξενοδοχείο «Imperial» (Αντιγονιδών 13) για το πλαίσιο διεκδικήσεων της ΓΣΕΕ, ενώ θα παρουσιασθεί από το ΙΝΕ/ΓΣΕΕ η Ετήσια Έκθεση για την ελληνική οικονομία. Στη σύσκεψη θα πάρουν μέρος τα συνδικαλιστικά στελέχη των Ομοσπονδιών και των Εργατικών Κέντρων Μακεδονίας και Θράκης.







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.