Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

Πέρασμα «αστραπή» του Σαμαρά από τη ΔΕΘ

«Αστραπιαία» θα είναι η παρουσία του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά στη φετινή 79η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.
Ο κ. Σαμαράς θα μεταβεί στη συμπρωτεύουσα για μία ημέρα και για λίγες μόνο ώρες το απόγευμα του Σαββάτου, 6 Σεπτεμβρίου όπου θα πραγματοποιήσει και τα εγκαίνια της Έκθεσης.
Στις 4 και 5 Σεπτεμβρίου , θα έχει προηγηθεί το ταξίδι του Έλληνα Πρωθυπουργού στην Ουαλία όπου θα λάβει μέρος στην τακτική Σύνοδο του ΝΑΤΟ με βασικό θέμα συζήτησης την Ουκρανία και τις σχέσεις της Συμμαχίας με την Ρωσία. Δεν αποκλείεται στο περιθώριο των εργασιών της Συνόδου, ο κ. Σαμαράς να έχει επαφές με ξένους ηγέτες, ίσως και με τον Αμερικανό Πρόεδρο Μπάρακ Ομπάμα.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.