Τρίτη 5 Αυγούστου 2014

Αποχώρησαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ απο τη Βουλή

Σφοδρή αντιπαράθεση εξελίχθηκε στη Βουλή.
Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, εκφράζοντας τις αντιρρήσεις τους επί της εφαρμογής του κανονισμού, αποχώρησαν από την συζήτηση της ολομέλειας. Επίσης αποχώρησαν και οι βουλευτές του ΚΚΕ.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.