Οι εργαζόμενοι στον Τύπο καταγγέλουν την άθλια μεθόδευση της μνημονιακής κυβέρνησης να παραδώσει στους μεγαλομιντιάρχες της διαπλοκής δικαιώματα και κατακτήσεις δεκαετιών και μάλιστα με μεθοδεύσεις που δεν τιμούν τη δημοκρατία.
«Τα Διοικητικά Συμβούλια των Συνεργαζόμενων Ομοσπονδιών και Ενώσεων στον χώρο του Τύπου καταγγέλλουμε την εν κρυπτώ και κατά παραγγελία των μιντιαρχών πρωτοβουλία της κυβέρνησης να καταλύσει σε μια νύχτα δικαιώματα και κατακτήσεις δεκαετιών», όπως αναφέρεται σε κοινή ανακοίνωση όλων των συνδικαλιστικών ενώσεων των εμπλεκομένων με τα ΜΜΕ εργαζομένων. Η κοινή ανακοίνωση των ενώσεων συνεχίζει, αναφέροντας:
«Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία της κυβέρνησης έρχεται να προστεθεί στη γενικευμένη επίθεση που έχει εξαπολυθεί τα τελευταία χρόνια στους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα. Με την συγκεκριμένη τροπολογία επιτρέπονται συγχωνεύσεις μέσων και ομίλων ΜΜΕ με πρόσχημα τη μείωση του κόστους, διευκολύνοντας υπερδανεισμένους επιχειρηματίες να βρουν σανίδα σωτηρίας.
Με το ισχύον καθεστώς υπάρχουν ρήτρες που απαγορεύουν την συγκέντρωση ΜΜΕ σε χέρια ολίγων και τη δημιουργία ολιγοπωλίων. Με το νέο καθεστώς, οι μεγαλοϊδιοκτήτες θα μπορούν χωρίς περιορισμούς να κατέχουν όσα ΜΜΕ οποιασδήποτε μορφής και με όσους εργαζόμενους επιθυμούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.