Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014

Παγκόσμια κατακραυγή για τη (νέα) επίθεση του Ισραήλ σε σχολείο


Ο πλανήτης παρακολουθεί σοκαρισμένος το Ισραήλ να συνεχίζει τη σφαγή αμάχων και παιδιών στη Λωρίδα της Γάζας με τελευταίο χτύπημα τον βομβαρδισμός ενός ακόμη σχολείου του ΟΗΕ που έφερε τον θάνατο 10 ανθρώπων.
Ο γενικός γραμματέας του ΟΗΕ, Μπαν Κι Μουν χαρακτήρισε την επίθεση αυτή ως «εγκληματική ενέργεια» που αποτελεί «κατάφωρη παραβίαση του διεθνούς ανθρωπιστικού δικαίου». Από την πλευρά της, η εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ, Τζεν Ψάκι, δήλωσε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι συγκλονισμένες από αυτή την «επαίσχυντη» επίθεση.





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.