«Νιώθω αδερφό και φίλο τον Αντώνη Σαμαρά»
Αδερφό και φίλο αποκάλεσε τον Αντώνη Σαμαρά ο Ζαν Κλοντ Γιούνκερ στις δηλώσεις του ως εκλεγμένος πρόεδρος της Κομισιόν.
Όπως είπε ο κ. Γιούνκερ, σε δηλώσεις του στο Μέγαρο Μαξίμου, «τα τελευταία χρόνια είχα την ευκαιρία να συνάψω δεσμούς αδερφότητας με τον Έλληνα πρωθυπουργό. Τον νιώθω φίλο και αδερφό μου».
Όπως είπε ο κ. Γιούνκερ, σε δηλώσεις του στο Μέγαρο Μαξίμου, «τα τελευταία χρόνια είχα την ευκαιρία να συνάψω δεσμούς αδερφότητας με τον Έλληνα πρωθυπουργό. Τον νιώθω φίλο και αδερφό μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.