Απεργία την Τετάρτη και συλλαλητήριο στις 11:00 το πρωί της ίδιας ημέρας στην πλατεία Κλαυθμώνος εξήγγειλε η ΑΔΕΔΥ, κατά των απολύσεων και διαθεσιμοτήτων, των νέων περικοπών σε μισθούς και συντάξεις αλλά και υπέρ της απεργίας στη ΔΕΗ.
Περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/apergia-ths-adedu-thn-tetarth/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.