Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Απεργία της ΑΔΕΔΥ την Τετάρτη

Απεργία την Τετάρτη και συλλαλητήριο στις 11:00 το πρωί της ίδιας ημέρας στην πλατεία Κλαυθμώνος εξήγγειλε η ΑΔΕΔΥ, κατά των απολύσεων και διαθεσιμοτήτων, των νέων περικοπών σε μισθούς και συντάξεις αλλά και υπέρ της απεργίας στη ΔΕΗ.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.