Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Ανεπίτρεπτο να περνά η ενέργεια στα χέρια των ξένων λέει ο Γλέζος

Ανεπίτρεπτη ενέργεια χαρακτήρισε την ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ ο Μανώλης Γλέζος, δηλώνοντας ότι η δικομματική κυβέρνηση δεν έχει το δικαίωμα να προχωρήσει σε αυτή την κίνηση από τη στιγμή που έχει χάσει τη δεδηλωμένη, όπως έδειξαν οι ευρωεκλογές. 
 
Μιλώντας στο Mega, ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ σημείωσε: «Είναι ανεπίτρεπτο η ενέργεια να περνάει στα χέρια ξένων. Το θέμα μπορεί να λυθεί και το γνωρίζει πολύ καλά και ο Αρθούρος Ζερβός της ΔΕΗ. Τον καλώ να ανταποκριθεί στη συνείδησή του».





Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/78432/Anepitrepto-na-perna-i-energeia-sta-xeria-ton-ksenon-leei-o-Glezos

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.