Την πρώτη της μεταγραφή ενόψει της νέας αγωνιστικής χρονιάς ανακοίνωσε το απόγευμα της Κυριακής η ΚΑΕ Ολυμπιακός, με τον Όλιβερ Λαγαφιέτ να φοράει από εδώ και στο εξής τα «ερυθρόλευκα».
Το νέο απόκτημα του Ολυμπιακού έχει υπογράψει 2ετές συμβόλαιο συνεργασίας με τους back2back πρωταθλητές Ευρώπης και αναμένεται να βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό την ομάδα να διεκδικήσει το θρόνο της σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Η ανακοίνωση της ΚΑΕ:
«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη συμφωνία της με τον καλαθοσφαιριστή Όλιβερ Λαφαγιέτ για τα επόμενα δύο χρόνια.»
Φωτό από: www.redder.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.