Ονειρικό το ντεμπούτο του Ανδρέα Σάμαρη σε ματς Παγκοσμίου Κυπέλλου με τον διεθνή μέσο να περνάει ως αλλαγή και να χρίζεται και σκόρερ ενός πανέμορφου τέρματος. Ο Σάμαρης είχε κάθε λόγο να είναι χαρούμενος μετά το τέλος του ματς με την Ακτή Ελεφαντοστού και δήλωσε χαρακτηριστικά:
"Προσπαθήσαμε να κάνουμε όλες τους Έλληνες υπερήφανους. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμπαίκτες μου.
Έκανα ό,τι μου είπε ο προπονητής. Είναι μια δικαίωση για όλα τα παιδιά, για όλη την ομάδα. Παίζαμε με παίκτες παγκόσμιας κλάσης, δεν τους φοβηθήκαμε αλλά τους σεβαστήκαμε, παίξαμε όμως στα ίσια και νικήσαμε δίκαια.
Είμαι πολύ χαρούμενος για το γκολ που πέτυχα, το πρώτο μου σε μια τόσο μεγάλη διοργάνωση".
πηγή:sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.