Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗΣ: ''ΔΕ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ''



Ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης είπε:
"Δεν είναι δουλειά μας να διαψεύδουμε τους επικριτές. Όσα δύσκολα και να περνάμε, όσα εμπόδια κι αν συναντάμε, εμείς παλεύουμε.
Αφήσαμε τους επικριτές στην άκρη και πήραμε μια τεράστια πρόκριση για την Ελλάδα. Δεν σκεφτόμαστε τις διακοπές και απολαμβάνουμε τις στιγμές".
πηγή:sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.