Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Έγραψαν ξανά ιστορία!!!




Σ Υ Γ Κ Λ Ο Ν Ι Σ Τ Ι Κ Η!!! Παρά τις ατυχίες (δύο αναγκαστικές αλλαγές στο 23' και τρία σούπερ δοκάρια με Χολέμπας, Κάρα, Τόρο), η Εθνική με πέναλτι-θεία δίκη του Σαμαρά στο 92' νίκησε 2-1 την Ακτή Ελεφαντοστού και προκρίθηκε στους "16" του Μουντιάλ (το 1-0 ο Σάμαρης). Με Κόστα Ρίκα για τους "8" (Κυριακή, 23:00).

ΑΙ, ΤΟ ΑΞΙΖΑΜΕ! Είχαμε ευκαιρίες, τρία δοκάρια, είχαμε Γλύκο, Παπασταθόπουλο, Μανωλά, Καραγκούνη, Σάντος, ό, τι θέλετε! Μια Ελλάδα βγαλμένη από... EURO 2004 νίκησε 2-1 (Σάμαρης, Σαμαράς πεν.) την Ακτή Ελεφαντοστού και σε συνδυασμό με την ήττα 4-1 της Ιαπωνίας από την Κολομβία προκριθήκαμε στους "16" του Μουντιάλ για πρώτη φορά στην ιστορία μας! Κορυφαίοι Λάζαρος, Μανωλάς, Σωκράτης και ΟΛΗ Η ΟΜΑΔΑ! Α! και να μην το ξεχάσουμε! Παίζαμε με δύο αναγκαστικές αλλαγές καθώς χάσαμε Κονέ και Καρνέζη! Επόμενο ραντεβού με την Κόστα Ρίκα την Κυριακή (23.00)!






Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/mundial-2014/article/238604/ellada-mageia-ferto-ap-ti-brazilia

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.