Φερνάντο Σάντος: Είναι μια χαρά που την αξίζετε
Στους φίλους της Εθνικής ομάδας αφιέρωσε την πρόκριση ο Φερνάντο Σάντος! «Έλληνες, βγείτε στους δρόμους! Είναι μια χαρά που την αξίζετε», είπε o ομοσπονδιακός τεχνικός μετά το τέλος του ματς.Αναλυτικά, όσα είπε στην κάμερα της ΝΕΡΙΤ:
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/mundial/arthro/697844/ellines-vgeite-stous-dromous/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.