Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

«Έλληνες, βγείτε στους δρόμους»!

Φερνάντο Σάντος: Είναι μια χαρά που την αξίζετε

Στους φίλους της Εθνικής ομάδας αφιέρωσε την πρόκριση ο Φερνάντο Σάντος! «Έλληνες, βγείτε στους δρόμους! Είναι μια χαρά που την αξίζετε», είπε o ομοσπονδιακός τεχνικός μετά το τέλος του ματς.Αναλυτικά, όσα είπε στην κάμερα της ΝΕΡΙΤ:








Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.