Ολοκληρώθηκε η συνάντηση του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Ευάγγελο Βενιζέλο στο Μέγαρο Μαξίμου. Η συνάντηση κράτησε για περίπου μιάμιση ώρα και οι δυο κυβερνητικοί εταίροι συζήτησαν για τα θέματα που απασχόλησαν την συγκυβέρνηση.
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ βγαίνοντας από το Μαξίμου δήλωσε ότι χωρίς το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να υπάρξει κυβέρνηση και πως «πρέπει να υπάρχει πολιτική και κυβερνητική σταθερότητα». Δεν συμφώνησε όμως με τους βουλευτές του Κινήματος οι οποίοι άφηναν ανοιχτό το ενδεχόμενο να αποσυρθούν οι υπουργοί από την κυβέρνηση αν η «Ελιά» δεν λάβει ικανοποιητικό ποσοστό στις ευρωεκλογές.
Περισσότερα στο http://www.crashonline.gr/βενιζέλος-αστείο-να-μιλάμε-για-πολιτι/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.