Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Ο Αντώνης Μακρυδημήτρης νέος πρόεδρος της ΝΕΡΙΤ

Αιχμές για εξυπηρέτηση συμφερόντων άφησε ο Προκοπάκης

Ο καθηγητής Διοικητικής Επιστήμης στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αντώνης Μακρυδημήτρης, είναι ο νέος πρόεδρος της ΝΕΡΙΤ. «Πρόκειται για εξαιρετικό γνώστη της Δημόσιας Διοίκησης» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου, Θ. Φορτσάκης. 

Όπως τονίζεται σε ανακοίνωση της ΝΕΡΙΤ «στη νέα φάση στην οποία εισέρχεται η εταιρεία, το Διοικητικό Συμβούλιο θα λειτουργεί συλλογικά και θα βρίσκεται σε στενή συνεργασία με το Εποπτικό Συμβούλιο, το οποίο και διασφαλίζει την ανεξάρτητη λειτουργία της, μακριά από οποιασδήποτε μορφής παρεμβάσεις στο έργο της διοίκησης». Σημειώνεται εξάλλου, πως «τους τελευταίους επτά μήνες μετά τον ορισμό της διοίκησης της ΝΕΡΙΤ και υπό την προεδρία του κ. Γιώργου Προκοπάκη, έγιναν σημαντικά βήματα για τη δημιουργία και λειτουργία του νέου δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα. Τα βήματα αυτά θα γίνουν ακόμα πιο σταθερά και γοργά το ερχόμενο διάστημα».






Φωτό από: www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.