Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Γιώργος Βασιλείου: «Και στη ζωή μου φερόμουν όπως ο Θεοχάρης! Μία φορά παρακολούθησα ένα αυτοκίνητο και...»

Ο Γιώργος Βασιλείου παραδέχτηκε σε συνέντευξη του στην εκπομπή "Το Πρωινό" πως και στην προσωπική του φερόταν ως αστυνόμος, επηρεασμένος από τον ρόλο του Θεοχάρη.
Ο γνωστός ηθοποιός παραδέχτηκε «Μία φορά παρακολούθησα ένα αυτοκίνητο και...».




Φωτό από: www.entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.