Ο Γιώργος Βασιλείου παραδέχτηκε σε συνέντευξη του στην εκπομπή "Το Πρωινό" πως και στην προσωπική του φερόταν ως αστυνόμος, επηρεασμένος από τον ρόλο του Θεοχάρη.
Ο γνωστός ηθοποιός παραδέχτηκε «Μία φορά παρακολούθησα ένα αυτοκίνητο και...».
Δείτε το απόσπασμα στο http://www.entertv.gr/article/333461/giorgos-vasileioy-kai-sti-zoi-moy-feromoyn-opos-o-theoharis-mia-fora-parakoloythisa
Φωτό από: www.entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.