Ακόμα ένα πρωτάθλημα «έπιασε» λιμάνι, αφού ένας ψυχωμένος και αποφασισμένος Ολυμπιακός πέρασε σαν σίφουνας με 3-0 σετ από την Αλεξανδρούπολη, «σκούπισε» τον Εθνικό και έφτασε στο πολυπόθητο νταμπλ!
Οι Πειραιώτες δεν θα μπορούσαν να αφήσουν το πρωτάθλημα να φύγει από τα χέρια τους μετά τις δύο επικές ανατροπές στου Ρέντη.
Και μπορεί στα δύο πρώτα σετ να είχαμε ξανά θρίλερ, όμως η συνέχεια ήταν «ερυθρόλευκη» και έτσι ακόμα ένα πρωτάθλημα κατέληξε στον Ολυμπιακό!
Πρόκειται για μία ακόμα μεγάλη δικαίωση για τον Ερασιτέχνη, αφού μετά το πόλο, ήρθε ο τίτλος πρωταθλητή και στο βόλεϊ!
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/sport/voley/16983/afto-einai-sosto

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.