Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Βγήκε από το νοσοκομείο ο Τζορτζ Μάικλ

Έμεινε δύο μέρες και τώρα είναι «καλά και ξεκουράζεται»

Δύο μέρες σε νοσοκομείο του Λονδίνου έμεινε ο διάσημος τραγουδιστής, Τζορτζ Μάικλ, ωστόσο η μάνατζερ του δεν αποκαλύπτει το λόγο.

Ο τραγουδιστής μπήκε στο νοσοκομείο την περασμένη Πέμπτη 22 Μαΐου και είναι «καλά και ξεκουράζεται» αφού βγήκε από το νοσοκομείο το περασμένο Σαββατοκύριακο.

Ωστόσο, η μάνατζερ του 51 ετών ηθοποιού αρνήθηκε, σύμφωνα με το βρετανικό δίκτυο BBC, να αποκαλύψει το λόγο για τον οποίο ο Τζορτζ Μάικλ χρειάστηκε να νοσηλευτεί.








Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.