Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Μεγάλο ΄΄διπλό΄΄ Ολυμπιακού μέσα στο ΟΑΚΑ, μια νίκη μακριά από το πρωτάθλημα

Ο Ολυμπιακός ανέτρεψε το πλεονέκτημα έδρας και με νίκη στο ΣΕΦ (1/6), σηκώνει το πρωτάθλημα της Α1. Αν και προηγήθηκε με 16, λύγισε σε θρίλερ 69-64 τον Παναθηναϊκό στον 3ο τελικό, ξόρκισε το ΟΑΚΑ κι έκανε το 2-1!

Ο Ολυμπιακός έγραψε ιστορία, νίκησε τον Παναθηναϊκό στην έδρα του μετά την σεζόν 1992-93, έσπασε την έδρα στους τελικούς και με το 2-1 απέκτησε πλέον τεράστιο προβάδισμα για να σηκώσει την κούπα στο ΣΕΦ την Κυριακή.

Οι Πειραιώτες στα πρώτα τρία δεκάλεπτα έδειχναν ανώτεροι, ήταν σταθερά στο +10, όμως στο φινάλε αγχώθηκαν και κάπου τα... έχασαν, με αποτέλεσμα ο Παναθηναϊκός με εξαιρετική άμυνα και ηρωική προσπάθεια από τους Λάσμε και Διαμαντίδη να επιστρέψει, να μειώσει στους δύο (62-64) και να δώσει χαρακτήρα θρίλερ στο ματς. Ο Ολυμπιακός όμως άντεξε και κατάφερε να φύγει με τη νίκη με 69-64.

Πρώτος σκόρερ για τους «ερυθρόλευκους» ήταν ο Σπανούλης με 14 , ενώ ο Πρίντεζης είχε 13 και ο Πέτγουεϊ 13. Για τον Παναθηναϊκό 18 είχε ο Διαμαντίδης και 14 ο Λάσμε, ενώ από 8 είχαν Λάσμε και Γκιστ.







Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/234117/toy-ekleise-spiti-kai-pairnei-spiti-toy

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.