Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Με Σόιμπλε και Ντάισελμπλουμ συναντάται ο Σαμαράς

Με τον πρόεδρο του Eurogroup Γερούν Ντάισελμπλουμ και τον υπουργό Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε θα συναντηθεί το απόγευμα ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς στο Μέγαρο Μαξίμου.
 
Η συνάντηση με τον επικεφαλής του Eurogroup είναι προγραμματισμένη για τις 18:15 και αυτή με τον Γερμανό υπουργό Οικονομικών για τις 19:30.
 
Στη συνέχεια, ο Αντώνης Σαμαράς θα απευθύνει χαιρετισμό στο δείπνο του Ecofin στις 20:00 στο Μουσείο της Ακρόπολης.






ΠΗΓΗ: http://www.topontiki.gr/article/71206/Me-Soimple-kai-Ntaiselmploum-sunantatai-o-Samaras

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.