Παρά την απαγόρευση, συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας βρίσκονται σε εξέλιξη στο κέντρο της Αθήνας. Στην Ομόνοια, στην πλατεία Κλαυθμώνος και στα Προπύλαια, εξελίσσονται διαδηλώσεις εναντίον της συνεδρίασης στο Ζάππειο του ECOFIN.
Χρήση χημικών έκανα οι αστυνομικές δυνάμεις στη Σταδίου στο ύψος της Κολοκοτρώνη, γύρω στις 20:30. Μια ομάδα διαδηλωτών πέταξε μπουκάλια και άλλα αντικείμενα και προσπάθησε τον αστυνομικό φραγμό.
Ισχυρή είναι η παρουσία της αστυνομίας. Τα ΜΑΤ έχουν αποκλείσει με κλούβες την πρόσβαση στην οδό Ομήρου, ενώ κλειστή είναι και η Σταδίου. Με απόφαση της αστυνομίας, από τις 17:30 είναι κλειστός οσταθμός του Μετρό στο Σύνταγμα και από τις 18:30 το Μετρό στην Ακρόπολη.
Διαβάστε περισσότερα στο http://crashonline.gr/συγκεντρώσεις-στο-κέντρο-της-αθήνας-π/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.