Με απεργιακές κινητοποιήσεις απαντούν οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία στις τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό και υλικά, ενώ καταφέρονται κατά του υπουργού Υγείας, Άδ. Γεωργιάδη. Η Ομοσπονδία Εργαζομένων...
στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ) μιλά για «τριτοκοσμικές» συνθήκες νοσηλείας και εργασίας.
Το Γενικό Συμβούλιο της ΠΟΕΔΗΝ αποφάσισε να ξεκινήσει σειρά κινητοποιήσεων, ενώ παράλληλα συνεχίζεται η απεργία διαρκείας των οδηγών, φυλάκων-νυχτοφυλάκων με 24ωρες επαναλαμβανόμενες.
Πιο συγκεκριμένα:
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2014/04/blog-post_1293.html
Φωτό από: fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.