Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Απεργούν τα δημόσια νοσοκομεία


ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΥΓΕΙΑΣ
Με απεργιακές κινητοποιήσεις απαντούν οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία στις τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό και υλικά, ενώ καταφέρονται κατά του υπουργού ΥγείαςΆδ. Γεωργιάδη. Η Ομοσπονδία Εργαζομένων... 
στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ) μιλά για «τριτοκοσμικές» συνθήκες νοσηλείας και εργασίας.

Το Γενικό Συμβούλιο της ΠΟΕΔΗΝ αποφάσισε να ξεκινήσει σειρά κινητοποιήσεων, ενώ παράλληλα συνεχίζεται η απεργία διαρκείας των οδηγών, φυλάκων-νυχτοφυλάκων με 24ωρες επαναλαμβανόμενες.

Πιο συγκεκριμένα:






Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2014/04/blog-post_1293.html

Φωτό από: fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.