Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

Απεργία τη Τρίτη τα ΜΜΕ

«Οι Συνεργαζόμενες Ενώσεις στο χώρο του Τύπου και των ΜΜΕ, στο πλαίσιο της 24ωρης πανελλαδικής πανεργατικής απεργίας...
της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ, πραγματοποιούμε 24ωρη απεργία από τις 06.00 π.μ. της Τρίτης, 8 Απριλίου έως τις 06.00 π.μ. της Τετάρτης, 9 Απριλίου, σε όλη τη χώρα», αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους οι Συνεργαζόμενες Ενώσεις το χώρο του Τύπου και των ΜΜΕ και προσθέτουν:

«ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ενάντια στα νέα σαρωτικά αντεργατικά μέτρα σε μια συντονισμένη εκ μέρους της τρόικας, της κυβέρνησης και της εργοδοσίας ισοπεδωτική επιχείρηση αποδόμησης κάθε εναπομείναντος εργασιακού και κοινωνικο-ασφαλιστικού δικαιώματος και της κατάργησης του θεσμού των ΣΣΕ.







Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/04/blog-post_7695.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.