Με παραγγελία του Αρείου Πάγου, σε περίπτωση που γίνει ξανά χρήση προϊόντων υποκλοπής και μέσω αυτού ουσιαστικά «ασκήσουν μορφή βίας» με στόχους πολιτικούς ή πολιτικά κόμματα, οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής «απειλούνται» με αυτόφωρο.
Έτσι προκύπτει από την παραγγελία της εισαγγελέα του Αρείου Πάγου μέσω της οποίας διαβιβάζεται στην εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών η αναφορά του υπουργού Δημόσιας Τάξης με ενδεικτικά δημοσιεύματα από τον γραπτό και ηλεκτρονικό Τύπο σχετικά με το ενδεχόμενο παράνομης κατοχής από μέλη της «Χρυσής Αυγής» οπτικοακουστικού υλικού.
Η κ. Ευτέρπη Κουτζαμάνη, εισαγγελέας του Αρείου Πάγου, διαβίβασε τον φάκελο στην προϊσταμένη της εισαγγελίας Πρωτοδικών Παναγιώτα Φάκου και στο έγγραφό της ζητεί ο φάκελος να συσχετιστεί με την υπάρχουσα δικογραφία για την οποία εξετάστηκε ως μάρτυρας ο Τάκης Μπαλτάκος, να αξιολογηθεί και να διερευνηθεί η βασιμότητα των καταγγελομένων προκειμένου να διαπιστωθεί η τυχόν τέλεση του αδικήματος του άρθρου 157 ΠΚ (βία ή απειλή βίας κατα βουλευτών ή αρχηγού πολιτικού κόμματος) ή άλλης αξιόποινης πράξης.
Διαβάστε περισσότερα στο http://crashonline.gr/απειλούνται-με-αυτόφωρο-οι-βουλευτές/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.