Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Κλειστά τα φαρμακεία την Τετάρτη

Κλειστά θα παραμείνουν την Τετάρτη τα φαρμακεία της Αττικής, λόγω της συμμετοχής στην πανελλαδική απεργία της ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ.
Οι πολίτες θα εξυπηρετούνται από τα διανυκτερεύοντα φαρμακεία.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.