Ο Βαγγέλης Μαρινάκης εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για την κατάκτηση του πρωταθλήματος από τις «ερυθρόλευκες» τονίζοντας πως ο Ολυμπιακός είναι γεννημένος νικητής σε όλα τα αθλήματα.
Στο πλευρό της ομάδας βρέθηκε ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, ο οποίος παρακολούθησε από κοντά την τέταρτη αναμέτρηση μεταξύ Ολυμπιακού και ΑΕΚ στο κλειστό του Ρέντη. Οι «ερυθρόλευκες» στέφθηκαν πρωταθλήτριες για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και ο κ Μαρινάκης τόνισε χαρακτηριστικά μετά τη λήξη της αναμέτρησης «Τα κορίτσια μας έκαναν χαρούμενους. Πολύ σημαντική νίκη, δεύτερο συνεχόμενο πρωτάθλημα, δεύτερο συνεχόμενο νταμπλ. Ο Ολυμπιακός είναι γεννημένος νικητής, ο Πειραιάς είναι νικητής. Είτε αυτό είναι στο ποδόσφαιρο, στο μπάσκετ, στο βόλεϊ, στο πόλο».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.