Από τις 9.00 το πρωί μέχρι τις 21.00 το βράδυ θα λειτουργήσουν τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ την Πέμπτη 1η Μαΐου, προκειμένου να συμμετάσχουν οι εργαζόμενοι με στάσεις εργασίας στις κινητοποιήσεις της Εργατικής Πρωτομαγιάς, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε τη Δευτέρα το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ.
Περισσότερα στο http://www.makeleio.gr/?p=87766

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.